a nervous wreck

publicerat: 2011-08-12 » 15:41:08
God eftermiddag gott folk
Har precis sagt hejdå till Ida och väntar just nu på att Rebecka ska komma hit. Det blev ingen lunch på stan idag utan vi tänkte hänga här hos mig istället. Kan ju vara rätt behövligt med lite hjälp att packa, så att jag får med mig allt jag behöver. Jag har verkligen fått resfeber.. Shit. Jag undrar vad det kan bero på? Hm.. Att jag inte har något pass utan att mitt gick ut förra året kanske? Nu gapar ni säkert allihop precis som jag gjorde. Men jag hoppas och tror att man kan göra ett provisoriskt pass på arlanda? Om inte.. Ja, då kommer jag väl hem lika fort som jag åkte ;)

Kommentarer
Postat av: Emie

det provisoriska passet kostar 1000 kr! haha :)

2011-08-12 @ 16:37:44
URL: http://eajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0