delicious breakfast

publicerat: 2011-08-04 » 11:33:58
Good morning sunshines :)
Jag är typ på bästa humöret! Dels för att jag åker till Ida idag (ser fram emot det som fan), dels för att jag är skapligt mätt efter frukosten och dels för att jag väckte mig själv imorse med världens skratt. Hahaha, så jävla sjukt!! Jag vaknar av att jag ligger och asgarvar, det bara kittlades i hela kroppen osv.. Har det hänt er någongång? Att man skrattar till och med när man sover?

Som sagt så har jag precis ätit frulle. Jag tänkte att jag skulle få lyxa till det lite idag så det blev goda rostmackor och mjölk, bästa valet!! Mamma blir lika sur varje gång. För oavsett hur mycket eller lite jag tar för mig så går jag alltid ifrån matbordet med lika mycket mat lämnat kvar på tallriken varje gång. Men det är ju ingenting jag tänker på så jag var tvungen att ta kort nu när hon ändå kommenterade det




Jag måste göra mig i ordning och gå ett ärende innan jag åker. Har lite brådis.. Vi får se om Ida lånar ut sin dator nu dom här dagarna, så att jag kan visa er vad vi har för oss. Annars bloggar jag så fort att jag är hemma igen såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0