for you, about me

publicerat: 2011-08-10 » 12:36:49

Favoritalkohol: öl eller champange

Favoritfärg: rosa

Framtidsplan: jag har många (men en är väl att jag ska flytta hemifrån)

Är du vegetarian eller vegan? nej nej nej

Hur många har du kysst? skulle inte kunna räkna

 

Hur många piercings har du? förutom alla hål i öronen så har jag en

Två saker du skulle vilja ha: en bra utbildning klar och pengar

Önskehångel: anastasios soulis!!

Pommes eller mos: pommes

Strand eller storstad: både och!

Något alla vet om dig: hur jag ser ut

Vad blir du glad av? : mina vänner och min familj, samt att sjunga

Vad gör du när du blir ledsen? gråter

Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? kläder

Vad längtar du till? på lördag och rhodos

Favoritland: sverige

Favoritstad: sthlm

Favoritsnabbmatställe: donken? nä men vet inte

Vad har du i glaset? har inget glas i närheten

Favoritsagofigur: oj, hur ska jag kunna välja?

Favoritte: fruktte

Favoritglass/ar: twister

Vilken film får dig att gråta?: titanic, underbara älskade, the last song och så många fler

Vad är skönhet? en ödmjuk och fin personlighet

Vad är lycka? kärlek

Om du fick 1 miljon: flytta, shoppa och spara

När grät du senast? här om dagen när vi såg film (den snyggaste killen i sverige blev bög i filmen)

När skrattade du senast? nyss med mamma

Vad är du rädd för? råttor, döden, rymden

Vem är du rädd för? ingen specifik person?

Favoritmat: kinamat eller en god räksallad

Maträtt du avskyr: tortellini

Favoritgrönsak: paprika

Favoritfrukt: annanas eller jordgubbar

Grönsak du avskyr: tomat och mitten på gurkan!!

Frukt du avskyr: mandarin på burk

 

Vacker människa: min mamma

Klok människa: ida, hehe

Meningen med ditt liv: glädje och lärdom

Vad åt du till frukost? vattenmelon, ägg och te

Gillar du svarta kläder? yes

Vem hade du senast en seriös pratstund med? ida

 

Brukar du svära mycket? ja, hela tiden

Största misstaget som du begått? vet inte

Nått du ångrar att du inte har gjort: nej

Hur tidigt stiger du upp? runt 11

Gillar du att slåss eller? nä egentligen inte

 

Hur många timmar sover du per natt? lagomt många timmar

Saknar: mina fina vänner i andra städer

Kan du stå på händer?

Favoritserie: hm... jag kollar ju nästan aldrig på tv

Gröna eller röda äpplen? gröna

 

Bra musik video just nu: vet inte?

Har du raggat på internet? när jag var mindre

Bästa barnprogrammet: disney dax

Kärleken: den kommer när den kommer, jag trivs singel

Religon: ateist?

Amerikanskt eller brittiskt: amerikanskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0