going for lunch

publicerat: 2011-08-03 » 11:18:07
Godmorgon älsklingar! Sovit gott? :)
Det har jag absolut gjort. Känner mig helt utvilad och as glad. Just nu håller jag på att göra mig i ordning för jag ska alldeles strax till stan och möta upp Ida för att luncha! Kändes som om det var så längesen vi träffades så jag smsade henne i sista sekunden igårkväll och krävde en lunch idag, haha.

Jag längtar som ett as tills imorgon då jag ska hälsa på Ida M!! Men jag är glad att jag har idag på mig hemma först, för jag har planerat in så mycket kul.. Shit, jag får inte glömma att gå förbi hemma hos pappa och hämta min resväska. Fatta stressen om jag skulle behöva göra det imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0