no life is perfect

publicerat: 2011-08-11 » 13:27:56
Tjupp
Idag vaknade jag av en irriterad pappa i telefonen, visst blir man glad då? Neeeeej.. Aja, jag måste hem och städa idag för det är ju på lördag vi åker till Rhodos! Men även om jag måste städa så finns det ingen anledning för han att ringa och vara arg.. Då försvinner ju min lust ganska fort att faktiskt göra som han säger. Efterblivet nog fattar han kanske inte det? Förlåt men jag är fan irriterad

Igår spenderade jag hela dagen med Ida och ungefär såhär såg våran dag ut:
Vi shoppade (ni såg ju en del utav det jag shoppade), åt inne i stan på Eastern Palace, hälsade på Idas farmor, var hemma hos mig och körde lite "spa" på kvällen till en film
Bra dag? En så sjukt bra dag!

Nu har jag precis packat ihop min resväska som jag hade med mig till Ida i Sollefteå för att bege mig till pappa. Borde kanske ringa han och be honom hämta upp mig? Väskan är fan tung men han är så sur.. Vi får se hur jag överväger det precis innan jag ska gå ut genom dörren, see yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0