saltwater

publicerat: 2011-08-18 » 20:13:03
Just nu sitter vi och minglar med några tyskar på en bar och bara tar det lugnt efter en hel dag full av enbart bara sol och bad. Äntligen börjar brännan komma igång. Pappa är brun som en pepparkaka, jag undrar om det ens är möjligt för honom att bli brunnare än såhär.. Idag bokade vi in några äventyr bland annat en hel dag på havet på lördag och en resa över till Turkiet (Marmaris) på måndag. Så vi har en del kul att se fram emot!

Igår var vi på hotellet och kollade en show, istället för att som varje annan kväll sedan vi kom hit gå ut och strosa i olika stånd och barer. Det var skitroligt och jag skrattade så jag höll på att kissa på mig, pappa oxå ett antal gånger. Imorgon har vi bestämt att vi ska ligga vid poolen och steka bara (vi har två steg från poolen ner till havet), jag måste få lite mer färg. Har flagnat en del i pannan och på näsan, höhöö



dagens bad (bara för denna bild skrapade jag upp hela magen, haha)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser för härligt ut, tur att jag håller på att boka en resa :) puss

2011-08-19 @ 18:17:52
URL: http://sahaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0