rhodos sweet rhodos

publicerat: 2011-08-16 » 18:48:54
Hej mina fina vänner! Jag har saknar er
Livet här på Rhodos är lööööövly! Vi har haft så mycket för oss redan. Tror vi har sett det mesta här på bara dessa tre dagar för vi har verkligen hunnit med en hel del. Vi har varit på två olika stränder redan och låt oss förklara att det är fleeeeera kilometer mellan dessa två (i och med att vi inte har sandstrand tvingade jag med pappa på en utflykt första dagen), varit inne i stan, åkt stadsbussar runt hela rhodos in i villaområden och mer blir det.. Förhoppningsvis iallafall, haha! Hoppas ni har det jättebra där hemma i Sverige och att det inte regnar allt för mycket vilket jag hörde att det gjorde idag och typ har gjort sedan det att vi åkte? jag lider verkligen med er!!

Vi har äntligen lyckats hitta en "pub" som ger oss gratis internet, dock kan jag inte lova att jag kommer blogga varje dag. Men några inlägg till innan vi åker hem blir det!!

Här har ni några bilder ifrån våran resa hittills:

På Arlanda, rätt glad tjej (pappa hade förbestämt att jag skulle ha en ryggsäck på färden)


...och jag menar så länge den är rosa så är det ju lungt!


äntligen på G och gott om plats på planet hade vi ju :)


men man blir rätt trött av all väntan. Eller ja, alla utom pappa?


första dagen på stranden (dock glömde jag ta bild ifrån själva badet osv)


efter första dagens sol och bad kan man ju säga att jag var sliten till tusen


dag 2 (påväg mot frulle)


lite upptäcksfärd


snusen gör susen, men middag i magen är det viktigaste under dagen


..så vi åt kinamat!


..och fotograferade med buddah som dom turister vi trots allt är


Vi på fish spa idag oxå! Det finns i Sverige oxå! Värt för er som inte har provat på, att göra det

Hoppas ni har det jättebra så hörs vi lite senare. Nu ska min pappa få datorn och så ska jag luta mig tillbaka i fåtöljen och njuta utav min kalla öl. Pussar

Kommentarer
Postat av: Mamma Pia

Hej älskade Emma !! <3

Härligt ni har det.. sol å värme, underbart!

Men dom där små fiskarna vette tusan.. killas det inte nåt förfärligt?? ;-)

Pussar o Kramar i massor till Dig <3

2011-08-18 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0