i'm overboard

publicerat: 2011-08-29 » 16:59:16
Sa precis hejdå till Bella och sitter just nu hemma hos mamma :) Tänkte hjälpa henne att diska så gott jag orkar för min stackars mamma har virus i handen, haha, hur man nu kan lyckas få det? Men det var vad doktor sa så just nu smittar hennes hand, haha! Efter det ska jag bara hem till pappa och lägga mig i sängen! För nu är jag trots den lugna dagen helt slutkörd. Känner dock att jag mår mycket bättre än igår och jag tror att det beror på all vätskeersättning jag lyckats proppa i mig. Min fina farmor och farfar kom förbi med det imorse samt fil och proviva (tack till finaste dom)



För en liten stund sen! Yeah ;)
Jag kom just på det.. Vem tar kort med snus under läppen?
Haha aja, nu får ni se mitt jag inifrån och ut!
Bli inte rädda för jag lovar.. Jag e snäll oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0