it's better to stay in sweden

publicerat: 2011-08-29 » 10:02:37
Heeeeeiijjjj mina fina vänner! Jag igår på eftermiddagen runt 4 kom vi hem med flyget ifrån Arlanda och jag ska erkänna en sak för er nu. Min semester kan tyckas borde ha varit bra men med facit i handen och dom 3 sista dagarna så vart den mindre kul. Jag har blivit så himla sjuk! Nere på Rhodos låg jag 2 dygn med 40.9 graders feber tills vi tillslut insåg att det var dags att ringa en läkare men det var inte det enda som var fel, huvudet höll på att sprängas, magen gjorde fruktansvärt ont och jag fick inte behålla någonting utav det jag försökte stoppa i mig (ni fattar själva)

..och det är egentligen inte mycket bättre nu heller. Jag fick ta kontakt med sjukvårdsrådgivningen och lever just nu på vätskeersättning, enbart. Det gör det ju inte mindre kul att jag fyller 20 år om 2 dagar heller för vad är det att se fram emot nu när jag kommer kunna fira den dagen år 2030 eller liksom.. Ah ni fattar. Jag låg i influensa och 40 graders feber på min 18-års dag så jag hade verkligen velat må bra på min 20-års dag istället liksom, haha

Men nog om det tråkiga! Jag och pappa har haft en massa massa roligt oxå! Förutom strandhäng och poolhäng har vi hunnit med Fish Spa, en dag på havet med båt, Waterpark, en snabb resa till Turkiet och att åka Parasailing och här kommer några bilder ofc


Vykort till finisarna där hemma



Poolhäng


HÄR ÄR DEN FÖRSENADE BILDEN PÅ MIN NYA VÄN! HIHIII ÅH!!




Bilder ifrån båten..




Uppe i luften



Hahaha min landning (Waterpark)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0