life is moving towards the future all the time

publicerat: 2011-08-30 » 22:50:46
Då är det bara några timmar kvar då, sen är jag 20 år vilket känns helt sjukt. Men kanske att mitt år som 20-åring blir ännu roligare och ännu bättre? Det håller jag alla mina tummar för (haha, vad sjukt det lät "alla mina tummar" men äsch) ;)

Känns skönt att jag orkar vara uppe på benen en hel dag nu (snart återställd hehe) för i och med det fick jag tillbaka chansen att bjuda över några nära vänner på tårta imorgon :D Så det blir lite fira ändå, hurraaaa! Jag kommer dock inte våga smaka någon mjölkprodukt ännu men jag kommer njuta mer utav mina vänners härliga sällskap imorgon än vad jag skulle ha gjort utav en tårtbit i vilket fall som helst!

Bella kom över på lunch precis som ni läste tidigare idag och efter det följde jag med henne hem och åt middag där (jag fick spagetti hihii), mycket äta haha
Nä men vi har skrattat hysteriskt som två offer i soffan, kikat på filmen Familjehemligheter och pratat lite :)

Men nu har jag inte riktigt tid för jag ska sminka av mig och hoppa i min pyjamas! Mysfaktoooooooor

Kommentarer
Postat av: Magnus Påhlsson

Stort Grattis på födelsedagen! Hoppas att du snart är helt frisk. För om det fortsätter då bör du faktsikt söka läkare. Lova det snälla bara för min skull?! Kram Magnus

2011-08-31 @ 10:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0