happy birthday to me

publicerat: 2011-08-31 » 20:18:20
Nu sitter jag och Ida här hemma hos mig, instängd på mitt rum och vilar oss lite efter allt fika haha. Jag som inte kunnat smaka på tårtorna jag köpte idag offrade mig tillslut för en bit iallafall för Ida kom med en tårta som hon hade bakat till mig, så som hon vet att jag gillar dom. Ingen sylt utan mosad banan istället! Muuuuumma

Idag har jag fått så mycket fina presenter utav familj och vänner, jag är så lycklig! Mina vänner har verkligen tänkt till när dom valt presenter åt mig och köpt sånt som dom vet att jag innerligt uppskattar och det är det som är så otroligt fint gjort. Min dag har varit helt perfekt!


present ifrån Sandra, Emelie, Sofie, Simone och Tobbe






(örhängena från Rebecka)


farmor fyllde år när vi var i utlandet så hon fick oxå öppna sitt paket :)


från farmor och farfar



Kommentarer
Postat av: Linda

Va fan Pia sa att du va sjuk och att det inte blev något kalas eller uppvaktning. Så ditt paket ligger bara här och skräpar :/ "Skräp skräp, här ligger jag och väntar på öppning" Pussssss

2011-09-02 @ 20:31:14
URL: http://lindaengdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0