you must give to get

publicerat: 2011-08-11 » 21:25:17
Ida ringde mig just och tvingar nu med mig ut på en kvällprommis innan vi landar hemma hos mamma för en film, lite kortspel, kvällsfika och en massa skratt. Tror vi sover där inatt både jag och Ida :)

Sen så har Morris kommit oxå, äntligen! Det var inte så bra för mig mentalt att bo hemma hos Ida (Medin) i Sollefteå och fästa mig vid deras fina hund. Nu vill ju jag bara ha en jag oxå! Så det är tur att Morris kommer och ska bo hos oss i en vecka nu (tots att jag åker bort på lördag). Jag hinner ju gosas ikväll och imorgon!!

Hinner nog uppdatera en sista gång innan jag lägger mig sen.. Lovar att försöka säga godnatt iallafall

Just det (I)
Jag har sånna fina vänner! Måste bara få skriva det och hoppas på att dom kanske läser det här. Så att du kanske kan förstå hur mycket jag uppskattar att jag har dom.
You're my life, my soul and my everything
Ni gör min vardag med era knäppa kommentarer och era härliga skratt när ni kommer på er själva med vad det var ni sa! Jag älskar att ni lyssnar bättre än någon annan och att ni verkligen bryr er innerligt om det man berättar trots att det kanske bara är överdriv, ljug eller egentligen ingenting. Jag kommer alltid att avundas era fina hjärtan och ödmjukhet. Alla borde få ha så vackra insidor som ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0