flow

publicerat: 2011-12-27 » 15:21:17
Kom precis hem ifrån att ha varit på stan med Rebecka sedan kl. 11 imorse. Vi var ju bara tvungna att kolla in rean och jag hittade faktiskt några saker så som nagellack, en tröja och ett par shorts. Provade massa annat som fick hänga kvar på hyllan oxå. Det var fint men lite onödiga köp kanske? Det hade bara hängt i min garderob.

Nu ska jag duscha eftersom jag inte hann det imorse (försov mig). Jag skulle möta upp Rebecka klockan 11 i stan och klockan kvart i ringer hon mig och då ligger jag fortfarande och sover.. Men jag gjorde det bra! Jag var klar och mötte upp henne 10 över, det ni ;) Men som sagt.. Dags att duscha nu, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0