give everything for what you are passionate about

publicerat: 2011-12-16 » 14:36:21
Njuter av skön musik. Dock vet jag inte hur mycket grannarna njuter av mig sång, hehe

Det blev inget med att hälsa på Isabel på BB idag. Stackarn ville igår att jag skulle komma dit idag oxå men när jag hörde av mig imorse hade hon precis lyckats somna (pratade med hennes pojkvän), så klart hon ska få sova. Hela hon måste vara helt slut. Så just nu sitter jag bara hemma och chillar, lyssnar på musik och kollar runt på datorn. Konstigt nog gör jag allt för att tiden ska gå så sakta som möjligt så jag slipper att åka hem. Det är redan i övermorgon som jag åker tillbaka, på söndag.. Åh vilken klump i magen jag har över det. Jag pallar fan inte! Dock så kommer kvällen bara susa förbi i och med att jag lovade Tuva att följa med henne och spela in musik (som jag skrev i andra inlägget nedanför). Hade varit superroligt att hinna träffa Lotta innan jag åker hem oxå men jag fick skippa krogen med tjejerna ikväll :( Jag vill ta sista minuterna av tiden här nere till vara, vilket jag inte kommer kunna göra om jag är bakis imorgon. Så, ni vet ju hur det är. Det gäller att prioritera rätt.

Imorgon fyller Göran år oxå (pappan i huset) så då lär det ju bli fullt ös här hemma med god middag tillsammans med släkt och vänner (ännu en anledning till att jag måste prioritera bort krogen ikväll) vilket jag ser fram emot. Har dock lite panik över att jag inte har köpt någonting. Jag kanske borde sätta mig ner och pyssla ihop ett grattiskort, jag vill ju ge någonting liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0