happy birthday cina

publicerat: 2011-12-25 » 12:31:43
God jul såhär i efterskott alla ni fina! Jag hade så fullt upp igår att jag inte ens hann blogga. Världens bästa julafton!! God mat, kalle, massa julgodis, trevligt sällskap av fin familj! Och idag fick jag nog världens bästa julklapp ever! Förutom min rosa mjukisdress igår då hehe. Jag har kanske lägenhet i april. Nu håller jag alla tummar i världen, kanske jag får ha turen med mig den här gången. Hoppas!!

Ska snart göra mig i ordning för att sen ska jag iväg hem till min moster som fyller 50 år idag (här ska firasssssss!!) grattis Carina. Men just nu sitter jag och äter frukost. Ett äpple. Får inte i mig någonting annat, är fortfarande stört mätt sedan igår. Då åt jag ihjäl mig.. Och jag måste ha gått upp typ 15kg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0