happy birthday maltemouse

publicerat: 2011-12-21 » 13:37:28
Sofie kom hit och väckte mig runt nio imorse så det var bara att kliva upp, klä på sig och ge sig ut i den härliga vintern för att julhandla med henne. Så det är vad jag har gjort fram tills nu, och snart ska jag iväg på barnkalas hos Malte :) Tiden går så himla fort, nyss var han ju så liten och nu är han fyra.. Jag hänger inte riktigt med. Hur som helst så ska det bli gott med lite tårta, känner suget efter socker haha! Vilket kakmonster/godisgris man är!

Jag har kommit på att jag har världens bästa vänner. Verkligen världens bästa! Det är ofta man tar sina vänner förgivet men ibland ska man nog sätta sig ner och tänka efter lite. Påminna sig själv om alla bra egenskaper ens vänner har & bara känna in all glädje man fått genom dom. Då inser man ganska snabbt hur lyckligt lottad man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0