in my heart there's a hopeful song

publicerat: 2011-12-21 » 18:04:35
"Det här kommer bli det svåraste men viktigaste jag någonsin gjort i hela mitt liv. Jag ska klara av det. Jag tillhör inte det negativa och vill aldrig göra det. Jag tror på saker. Ingenting är omöjligt. Alla har olika förutsättningar och jag får kämpa utifrån mina egna. Jag behöver inte ha folks tro på mig, jag klarar mig alltid ändå. Jag tror på mig själv och vad är det värsta som egentligen skulle kunna hända? Att jag är tillbaka på ruta ett och får gå en annan väg, men det är väl å andra sidan det som är livet? Jag kommer lära mig så mycket och växa som person, det är guld värt för mig. Går det inte så går det inte men går det så går det! Jag behöver få svar och alltså behöver jag våga chansa. Jag är lyckligaste i världen över mitt beslut och jag vet att jag en dag kommer vara väldigt stolt."



They said you wouldn't make is so far. And ever since they said it, it's been hard. But nevermind the nights you had to cry, cause you have never let it go inside. You worked real hard and you know exactly what you want and need, so believe. You can never give up. You can reach your goals, just talk to your soul and say…

I believe I can, I believe I will, I know my dreams are real
I believe I'll stand, I believe I'll dance, I'll grow real soon and that is why I do believe

Your goals are just a thing in your soul, and you know that your moves will let them show. You keep creating pictures in your mind, so just believe they will come true in time. It will be fine, leave all of your cares and stress behind. Just let it go, let the music inside flow. Forget all your pain and just start to believe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0