like my manface

publicerat: 2011-12-17 » 20:51:28
Umgicks med Micaela i stan idag. Vi fikade och bara tog vara på tiden, kommer sakna henne nu när jag åker hem men vi har planerat in lite till. Skulle träffa Matilda oxå men i och med att Göran fyller år blev det en hemmakväll, jag får träffa Matilda imorgon istället, innan jag åker hem. Ikväll har jag och Zeke hur som helst haft jätteskoj. Eller vi har väl fortfarande, haha. Föräldrarna är ute och dansar, Tuva somnade på soffan direkt efter maten och Johan sitter instäng på rummet och spelar data så.. Det var bara för mig och Zeke att göra vad vi ville liksom. Free time! Yeah! Och självklart fick kan bestämma och jag fick bli offret i hans lek. Jag fick måla ögon och näsa på hakan, lägga mig upp och ner och prata så att han kunde skratta åt mig! Har ni lekt den leken någon gång? Den är hur rolig som helst för den som kollar på tydligen, haha! Så det är så vi har hållt på nu hela kvällen.. Jag är utsatt och han skrattar, bra deal, visst? Haha! Närå, jag har fått mig en hel del skratt jag oxå. Det smittar ju faktiskt av sig! Och om man kan bjuda lite på sig själv blir det ju lika roligt för alla ;)

Oj nu måste jag sluta skriva, han skriker på mig och a man gotta do what a man gotta do! Hoppas ni har en förbannat bra lördagskväll, pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0