new years

publicerat: 2011-12-01 » 20:17:48
Nu har allt som är oviktigt blivit gjort och här sitter jag fortfarande med en hög av läxor som jag inte har pallat ta tag i. Sweet. Fyfan vad dålig jag är. Nu kommer jag få sitta och stressa hela dagen/kvällen imorgon, jag kommer må allmänt piss och ha panik! Och ändå orkar jag inte ta tag i det ikväll, det är ju bara för tråkigt med läxor man inte förstår sig på.... Jag hatar det här!

Kan ju trösta mig med att världens bästa vänner ringde och förgyllde min kväll. Förhoppningsvis kommer vi kunna börja planera nyårsfirandet i tid :) Vad ska ni göra på nyår? Jag hoppas på en resa med bästis till en annan bästis, men vi får se. Håller mina tummar för en lika bra nyår som förra året iallafall. Dock kommer nyår 2010/2011 med mina finaste Idor blir svår att slå.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0