pick up phone

publicerat: 2011-12-13 » 11:03:34
Nyvaken och hög på livet, typ så känner jag mig nu. Vet inte varför jag vaknade så himla glad? Kanske var det för att jag insåg att min dröm faktiskt bara var en dröm och att livet är så mycket bättre än i min dröm? Troligtvis haha, men jag klagar inte! Min dröm var vidrig! Min största fobi är, som ni alla veta, råttor och helt plötsligt när jag och en kompis var ute och gick vid åhléns inne i stan så kom en stor (större än 2 meter och bredare än 3 människor) råtta och typ attakerar oss. Min vän drar in mig innanför ingångarna till åhléns och jag andas ut samtidigt som jag blundar. Hade det där verkligen nyss hänt? Den hade kunnat döda mig?! Men det värsta av allt var att när jag sedan öppna ögonen igen så är alla inklusive min vän råttor, och jag måste fly till ett annat land. Hamnade i jungeln hos gorillorna och där fick jag bo. Det var ju antingen där eller hos råttorna!!

Har precis ätit upp min asnyttiga frukost, hehe, en banan och en mandarin (var inte sugen på någonting annat) och nu ska jag duscha. så so long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0