shines so bright

publicerat: 2011-12-27 » 23:35:42
Nu måste jag nog stänga ner datorn och faktiskt gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon och inte försover mig så som jag gjorde idag. För imorgon ska jag umgås med Stefan, vi måste ju passa på att umgås nu innan vi båda flyttar. Han är dock den som flyttar först av oss två. Han drar redan nu den 2 januari. Det kommer bli trist att inte kunna ses när man vill men nu har jag ju en anledning att åka till Västerås ju!! Perfekt, eftersom jag inte har sett den staden ännu. Och jag som älskar att resa. Perfekt som sagt. Men eftersom jag lovade att ringa kl. 12 (skulle vara klar då) så måste jag sova nu. Vill ju kunna äta frukost i lugn och ro, och för att inte bara tala om att jag vill hinna få i mig frukost överhuvudtaget. Det var någonting jag fick skippa idag men då hade jag ju å andra sidan en helt okej anledning till att få äta kebab till lunch! Jag äter alldeles för mycket snabbmat, haha, men det är ju så himla gott. Visst? Jag kan inte fatta att min bästa vän Rebecka aldrig ätit kebab i sitt liv! Eller liksom.. Jag tror hon smakat någon gång men hon har aldrig köpt en egen. Sjukt. Fast det är väl så det är att "det men inte vet lider man inte av" hehe

Hoppas ni har haft en underbar dag trots det dåliga vädret som var idag. Förhoppningsvis var det inte bara jag och Rebecka som hittade en massa roligt på rean heller. För så mycket folk som det var på stan idag, det är ju nästan så att man får panik för att man inte kan röra sig. Fast det är lite dubbelmoral utav mig att säga så, jag gillar egentligen när det är en stor folkmassa i rörelse :)
Aja, godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0