that's okey

publicerat: 2011-12-11 » 22:16:32
Skönt att jag är utav den kategorin som somnar när hjärnan arbetat förlänge på högvarv. Jag somnade med boken på bröstet och vaknade (som tur var) av att det bakades för fulla muggar ute i köket. Pepparkakor och pepparkakshus. Jag vaknade alldeles lagomt till provsmakningen hehe

För övrigt har dagen varit otroligt slapp och skön, rätt allmänt sådär. Skönt när man känner den känslan över en dag som trots allt bara gått förbi utan att det egentligen hänt ett piss. Vad har ni gjort? Jag undrar hur det ser ut hemma nu och om det har kommit en massa snö. För det är ju trots allt så att alla andra önskat sig snö fram till julafton. Det är bara jag i hela världen (eller?) som gärna skulle kunna tänka mig att ha en helt snölös jul.

Kommentarer
Postat av: Magnus Påhlsson

Nä Emma Jag hade också gärna sluppit snön. Har också sovit halva dagen så nu kan jag inte sova! Smart...

2011-12-11 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0