to stay warm with

publicerat: 2011-12-01 » 14:12:11
Kanske att jag borde ta kort på de senaste kläderna jag shoppat? Men jag har inga batterier till min kamera och sen har jag helt enkelt bara glömt bort. Det är ingen som har påmint mig om det, haha! Idag kom jag hem med ett par vinterkängor (svinsnygga och kostade bara 499:- alltså som hittat) och jag säger bara äntligen! Äntligen ett par vinterskor som kommer att hålla mina fötter varma i vinter :) Önskar dock att det fortsätter vara plusgrader. Forever. Men eftersom jag har hela december, januari och februari kvar att stå ut var jag tvungen att köpa mig ett par varma skor. Och det var ingen tveken om dessa skor för dom var till och med snygga oxå!

Förutom det vaknade jag i god tid (runt 9) och träffade upp Sofie strax efter 10. Vi gick på stan och passade på att luncha på Eastern Palace. Det var otroligt vad mycket folk det var där idag. Proppfullt. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på deras goda mat och med tanke på att lunchbuffén bara kostar 75kr.


Bilden är ifrån sist jag sov över hos Sofie i Föllinge (fiiiina vän )

Nu ska jag springa över på Shell och köpa snus så att jag kan sätta igång att plugga! Inget plugg utan snus! Haha! Det börjar bli ganska brådis nu i och med att jag ska hinna powerwalka idag oxå (och jag vägrar ha allting kvar tills imorgon, då kommer jag få någon jävla panikattak för att jag kommer känna mig så stressad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0