chinese food

publicerat: 2011-07-04 » 18:02:42
kom precis hem ifrån en härlig dag på stan tillsammans med emie. jag hittade ju en del nödvändigheter och känner mig överlycklig! äntligen har jag ett par hela springskor!
vi passade även på att äta ute innan vi skiljdes åt och åkte hemåt, det blev kinamat och jag ångrar mig inte en sekund för gud så gott det var. vi passade även på att testa en kinarestaurang ingen av oss har ätit på förut bara för att äventyra lite, haha. nu ska jag snart bli upphämtad utav rebecka och så ska vi åka iväg till maxi och handla. måste rusa!


mina nya springskor (rosa var såklart givet!)


passade även på att köpa ett par pumps! kan alltid vara bra och ha


min nya favorit!! var bara tvungen


den här skönheten fick jag for free, lööööövly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0