cousins night out

publicerat: 2011-07-15 » 11:14:42
godmorgon solstrålar!
jag mår faktiskt strålande idag trots all alkohol igår :) känns amazing att man faktiskt får mår såhär bra dagen efter haha. avundas dom som aldrig blir bakis dock! men för att vara mig så känner jag mig utvilad och hyffsat pigg!

vi hade en fantastisk kväll igår och jättekul. jag träffade sofie en sväng igår oxå emellan hänget hos sara och krogen :) henne har jag inte träffat sedan den härliga studenten så det var verkligen pricken över i:et igår! men vi bestämde att hon skulle bo hos mig några dagar under nästa vecka.

glömde dock bort kameran väl inne på krogen men någon bild hann jag ta när vi var hemma hos min kusins kompis sara, kanske inte dom bästa bilderna.. men fortfarande några


seriös tjej_91@stökigt golv


påväg mot sara




min lillasyster elin! är vi lika?


krogen hade inte behövts igår insåg jag nu
för kolla in saras perfekta dansgolv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0