day thirty - about me

publicerat: 2011-07-02 » 00:45:52
jag heter emma therese swärd wall och är född den 31 augusti 1991. jag är en positiv, pratglad och sprallig tjej. jag tar dagarna som dom kommer oftast med ett stort leende på läpparna! jag älskar att möta nya människor i min vardag men det allra bästa jag vet är att sjunga, min familj och mina vänner. jag pratar ofta före jag tänker och förgyller därefter mina vänners vardag med skratt. jag tror på äkta kärlek och tycker att det är det finaste som finns. jag umgås med folk jag mår bra av att vara med oavsett om dom har feta villor runt om i världen eller om dom bor i en skokartong, sålänge dom bringar lycka in i min vardag spelar resten ingen roll. jag går efter folks insida och bildar min egen uppfattning om folk, det tycker jag är otroligt viktigt. jag vet inte hur mycket mer det finns att berätta om mig? det finns säkert hur mycket som helst som jag har glömt att tala om nu.. hm..


bild ifrån våren 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0