devil

publicerat: 2011-07-19 » 10:41:40
godmorgon mina vänner
jag och sofie sitter just nu och äter frukost, te och macka.. vi ska alldeles strax gå iväg hem till min pappa och duscha samt fixa oss (jag har ju alla hårprylar och kläder där). jag hade en så konstig dröm.. jag kommer inte riktigt ihåg den men jag vaknade med gråt i halsen och en klump i magen, så sjukt äckligt och obehagligt!!

igårkväll hyrde vi en rysare (devil) och trodde den skulle vara svinläskig, det var den ju inte! dock var det otroligt bra. för er som inte tål skräck-filmer kan det här filmen vara värd att kolla på men för er andra, låt bli.. om det är för att du vill blir rädd liksom, så fungerar den inte som en speciellt bra hjälpmedel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0