dream location

publicerat: 2011-07-16 » 06:13:50
jag klev upp klockan 05:30 idag!! det är så jävla sjukt! och att jag inte ens e trött? duschen kanske gjorde det lättare att piggna till? hur som helst så ska jag börja på att göra mig i ordning så att rebecka inte behöver vänta en minut på mig. det brukar ofta kunna bli så, att det är jag som är den sega. på tal om någonting helt annat så ska det regna i sundsvall idag vilket jag bara ser som positivt! då är det inte skamligt att gå inne på ikea och inne i birsta hela dagen ju :) fyfan vilken dröm-dag det är nu idag! shopping och en semesterdag med den vännen jag har stått närmast under längst tid (vi har varit bästa vänner sedan vi var 11 år i princip)

nu har jag brådis dock!! have the greatest day puss
ps. vi hörs ikväll :) ds


bjuder på den härligaste bilden i vääärldshistorien (jag och rebecka)

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Haft det bra? :)

2011-07-16 @ 23:47:06
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0