favorites

publicerat: 2011-07-27 » 13:28:26


malte och lilla mickilina är mina ögonstenar!


jag och tuva (bilden tagen förra sommaren)


ida m, jag och ida o (bilden tagen på nyårsafton)


mina barndomsvän josefine och jag (bilden tagen förra sommaren)


rebecka och natalie (bilden är ifrån yran i fjol)


jag och finaste tillan (från förra sommaren)


min bästa killkompis stefan (bilden togs i november 2009)


emie och bella (bilden är från hösten 2007)


maria och jag (bilden är waaaay old och tagen våren 2005)






varm dryck: te!
kall dryck: loka - smultron
alkoholhaltig dryck: öl
drink: bål
pålägg: ost (milko - storsjö svartost)
grönsak: sockerärtor
frukt: banan
bär: jordgubbar
krydda: chilipeppar
godis: sura godisar eller lakrits
snacks: popcorn!!
choklad: marabou (vanlig eller apelsinkrokant)
ost: parmesan och fetaost
sallad: ceasarsallad
tårta: smörgåstårta
bakverk: paj
sås: rödvinsås
glass: ben and jerrys (cookie dough) eller twister
snabbmat: pizza
flingor: start naturell
pizza: tomat, ost, skinka och pressad vitlök
naturgodis/nötter: cashewnötter bbq
soppa: löksoppa
brödsort: hemmagjort av eget recept!!
utländskt kök: thai
halstablett/tuggummi: extra

Kommentarer
Postat av: Emie

haha omg! den bilden har jag heller aldrig sett

2011-07-27 @ 20:59:48
URL: http://eajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0