good morning

publicerat: 2011-07-07 » 09:35:05
god morgon! jag håller på och letar skor för fullt. måste hitta ett par som jag kan ha på mig idag och som typ inte känns på min fot. min högra fot är helt uppsvälld i och med mina nya träningsskor. jag kan knappt röra på tårna men det gör inte ont, bara när jag går. anyway så ska jag göra nått ärende nu på morgonen tillsammans med mamma och efter det ska jag träffa emelie, vi har inte umgåtts hon och jag på massor av veckor så det ska bli roligt att ses! jag antar att det väntar häng i solen, dock måste jag vara lite försiktig eftersom jag har flagnat hur mycket som helst efter resan till mitt landställe då jag brände mig jättemycket i solen. man borde vara mindre oförsiktig ifrån början. men nu ska jag fortsätta att leta och sen efter det ska jag äta lite frulle i lugn och ro! jag har ju trots allt en halvtimma på mig, yeaaah
have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0