handbag i'm in love

publicerat: 2011-07-29 » 16:36:22
hej bloggen!
sitter med ansiktsmask på efter att precis ha duschat. det blev så himla varmt när jag och rebecka var inne i stan och kollade runt på yran. galet vad taggade vi var på att sätta oss i en utav karusellerna och bara skrika men vi vet ju båda två att vi inte hade pallat trycket.. förmodligen hade vi dött eller svimmat av rädsla iallafall. hur som helst har jag äntligen köpt mig en ny handväska! så nu kanske ida kan få tillbaka sin, efter några månader. hahaaa! valde inte någon speciellt stor väska i och med att jag var ute efter en handväska, ingen väska. kan lägga in en bild på den lite senare

..kanske att vi ses inne på yran ikväll ändå. looks like jag och bebben ska in trots allt! ska hur som helst göra mig i ordning för om det inte blir yran vill jag ändå vara helt redo för annat skoj. visst är det roligt när man inte riktigt har någonting bestämt utan man mest bara är taggad att äventyra? jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0