in fine weather

publicerat: 2011-07-06 » 17:20:09
kom precis hem och ska laga middag. pappa var inte hemma nu när jag kom hem utan hos en kompis så då passade jag på att bjuda över ida på middag oxå. alltid roligare att laga mat tillsammans. jag och elin mötte upp henne på hennes jobb och hjälpte henne att bära ner ett par blommor ner till scenen på torget så nu är vi helt svettiga, haha!


ida är lycklig över det fina sommarvädret hon med, och taggad på middag

hade för övrigt på mig min nya klänning idag oxå och gud vad jag älskar den!

men nu är det dags att börja laga mat för våran del, så att maten hinner lägga sig till rätta innan träningspasset. frågan är bara vad vi ska äta? tänk om frysen är tom? måste rusa ut i köket och kolla. smaklig måltid ni andra ifall det skulle vara så illa, haha, men det tror jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0