it'll be a pleasure to kill you

publicerat: 2011-07-22 » 18:48:59
om min dag idag då och varför jag inte har bloggat?
jag är skit arg och less. har rent ut sagt haft världens sämsta dag idag! just nu hatar jag allting som rör sig och allt går emot mig. ingenting jag delar med mig av här men det är anledningen till att jag varken funnit lusten eller orken till er/bloggen idag..

i övrigt då?
kom till pappa för drygt en timma sedan, var på stan med bella en sväng innan det. så skönt med en fin vän en dag som den här. men jag undrar hur roligt sällskap jag kommer vara ikväll, jag får helt enkelt bete mig för mina vänners skull! ikväll blir det stråket en sväng. inte det roligaste vädret ute men. jag tänker inte slösa bort en dag nu när bella äntligen är hemma, inte ens det allra värsta skulle kunna få mig att ändra dessa planer! tror jag.... om det bara fanns någonting som skulle kunna göra humöret bättre? ingen skulle vilja träffa mig som jag är just nu. till och med någon som inte känner mig skulle genomskåda mig idag

hoppas ni mår bättre puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0