my new me

publicerat: 2011-07-02 » 10:18:18
sovit som en gud inatt! för visst sover man som allra bäst i sin egna säng??
jag har precis vaknat och ska hoppa in i duschen men tänkte göra i ordning lite frukost innan, typ te och nånting. jag är så himla sugen på gott morgonte! och idag är det ju inte så varmt ute så det är ingen risk att jag svettas ihjäl utav den koppen heller, höhöö

jag tänkte passa på att tipsa om en jättebra bok jag läst, för er som gillar att läsa böcker. jag har aldrig varit något riktigt fan av böcker men den här läste jag ut nu när jag var på mitt landställe. den är superkul, dramatisk och romantisk. det händer saker hela tiden! det handlar om en tjej som råkar ut för en olycka och tappar minnet, hon kommer inte ihåg en enda lite grej ifrån hennes liv eller vad hon har varit med om under dom senaste tre åren. hennes liv ser helt annorlunda ut nu från vad det gjorde för tre år sedan.. och vi får följa hennes vardag tillbaka till minnet. det är en bok jag verkligen rekomenderar! för er som gillar filmer som djävulen bär prada, så är den här boken en liten liknelse :) boken heter mitt nya jag och är skriven av sophie kinsella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0