nice visit

publicerat: 2011-07-17 » 16:08:26
min moster är här på besök ifrån linköping så det är därför jag varit dålig på att blogga nu på förmiddagen.. eller snarare att jag inte bloggat alls. hoppas ni har förståelse! vi har haft så mycket att prata om och nu snart ska jag, mamma och moster laga mat tillsammans och bara umgås!

sofie kommer ikväll oxå, vilket ska bli så otroligt roligt! vi har en massa inplanerat för veckan redan! vad ska ni göra i veckan? på vårat schema står frösö zoo, jamtli och en utekväll redan :) hoppas jag får till mitt minneskort innan alla dessa härliga dagar. men min vän sandra tipsade mig om hur jag skulle få minneskortet att låsa upp sig så det ska jag prova nu innan jag gör någonting annat. håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0