shoe rack

publicerat: 2011-07-10 » 20:25:25
jag och pappa har precis skruvat ihop min skohylla, så nu åker alla skor ut på balkongen och jag har mer plats i min garderob vilket kan behövas! haha! jag lägger upp en bild senare på hur det blev med skorna och det i.

elin kom ju förbi och gud så skön söndag det har varit tillsammans med henne. vi bara tog det lugnt, städade och bakade. men vi har spenderat hela eftermiddagen och kvällen ute i solen. vi tog en massa bilder och elin till och med badade i vattnet, shit vad kallt! jag skulle aldrig... det är säkert inte varmare än 14 grader i vattnet. brrr!! men jag kunde ju passa på att sitta stilla i solskenet under tiden och skratta åt hennes miner när hon simmade runt i vattnet. ibland önskar jag att jag inte var en sån badkruka. jag som älskar att bada liksom, men men, jag får vänta tills jag och pappa åker till rhodos för då lär ju vattnet vara helt lagomt för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0