the playhouse

publicerat: 2011-07-14 » 18:50:13
idag kom mamma och hämtade mig vid 10-tiden och sen åkte vi upp till hennes lägenhet och även kusin och kusinbarnen kom dit. vi skruvade upp en massa tavlor, fick upp köksbordet och en massa mer! runt klockan 2 gick jag och mamma ner på stan och kollade en sväng samtidigt som vi hade ett ärende på banken. och vips så stöter vi på mormor i rulltrappan :) glädjedaaaaaag!

eftersom jag skulle på fika hem till min kusin så bad jag även mormor följa med och när vi kom dit.. då var även en utav mina mostrar och min lillasyster oxå där. värsta mysiga picknicken i trädgården! jag och elin stannade även på middag och har busat med barnen hela eftermiddagen, vi har haft så kuuuul. malte satte sig på min mage precis efter maten (jag la mig ner för att räta ut den, för att jag var så mätt) och shiiit, jag trodde jag skulle spy. men han skrattade som aldrig förr. då ville han kramas minsann, men aldrig annars. nåja, vad står man inte ut med för lite kärlek!


mina picknick-vänner + mormor som inte kom med :)


en massa bus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0