these days we love life

publicerat: 2011-07-05 » 12:44:29
väääärldens mysigaste morgon med väääärldens bästa vän
vi möttes upp runt halv 9 imorse och gick till torvalla fram och tillbaka (för er som inte vet är det 8km) och tog oss lite mindre än 2 timmar. vi stannade även till hemma hos min mammas pojkvän och fick plåster på våra skavsår innan vi skulle gå tillbaka. vi tog vägen igenom storsjöcupen som nu är i full gång. dock var det inte så mycket folk där, kanske det kan bero på att det var ganska tidigt på morgonen? jag vet inte men jag skulle tro det.
jag har verkligen kommit på hur mycket jag älskar skogen! det är så himla härligt att promenera bland alla olika träd och bara känna lugnet ifrån naturen sådär lite extra, som idag. men det allra bästa måste nog ändå ha varit när vi kom hem och skulle sätta igång att baka scones till frukost. jag hade aldrig kunnat ana att det skulle smaka så bra som det gjorde. mumsfillibabba!!


(mina nya skor kom till användning och dom var otroligt sköna att gå i)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0