and i told to myself what the fuck

publicerat: 2011-07-20 » 17:50:50
som ni ser har bella fixat en ny design åt mig och vad tycker ni om den jämfört med den gamla? jag är svin nöjd och ännu nöjdare är jag över att hon kommer upp och hälsar på imorgon!! min finaste vän (kääääärlek) :) jag ska möta upp henne imorgon på tågstationen, men nu innan dess ska jag och sofie lägga oss i soffan och kolla på film tillsammans :)

igår blev det ölkväll för min och sofies del. dom andra gjorde sällskap och vi hade as trevligt. dock har jag aldrig varit med om liknanade förut, båda två somnade innan klockan ens var halv ett hehe! vi tål nog inte öl ;)

idag har vi iallafall varit barnvakt en stund åt min kusins underbart fina barn! det var mysigt och avslappnande enda tills vi kom in på ica..... malte springer runt och vagnen är ivägen för alla, sofie behövde hjälp att hitta det vi skulle köpa osv. jag och tre ungar liksom, lugnast var hon i vagnen! haha hur som helst.. här har ni bilder ifrån igår:

busted







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0