changed plans

publicerat: 2011-07-06 » 15:07:28
hur fint väder har vi inte idag?? jag känner hur lyckan sprider sig ner från toppen och enda ner till tårna! jag och mamma valde därför att aldrig börja packa upp i lägenheten utan vi åkte mer mormor på dollarstore och sen hem till henne och njöt av melon. men nu är jag hemma igen och funderar på om jag ska in till stan och kolla lite affärer efter ett par träningsshorts.. hade verkligen behövts idag när det är så otroligt varmt ute men vi får se hur jag gör och om jag över huvud taget tar mig iväg för jag måste få ta en liten powernap ute på balkongen i solen. är lite trött men måste ju passa på att dejta solen nu när den äntligen är framme!

..hahaha, ändrade planer! elin ringde nyss och tvingar med mig till stan. så.. ingen powernap här inte! aja, nu måste jag rusa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0