at home

publicerat: 2011-06-20 » 23:17:09
hej bloggen och alla ni fina!
nu är jag äntligen hemma igen, eller ja.. äntligen och äntligen. det är skönt att vara hemma igen, skönt att få sova i sin egna säng ikväll men jag har verkligen haft en otroligt rolig och trivsam resa med simone.

vi har varit på uteserveringar, inne i stan och kollat en massa olika klädbutiker, tagit härliga kvällspromenader och festat gärnet med vänner på olika krogar och pubar. vi har dock inte fått så mycket sol under resans gång så badat och solat har vi inte hunnit med eller kunnat göra. men annars har vi ju lyckats hinna med det mesta. dock råkade emie få med sig min kamera hem igår så jag kan inte lägga in bilderna på datorn förrän jag har fikat fram den ifrån emie. men jag lovar ju såklart att lägga in dessa på både facebook och här i bloggen :)

dock har jag åkt på världens förkylning, eller världens hosta kanske jag ska säga.. vi sov i någon stuga inatt på någon random camping mitt inne i en skog mellan uppsala och gävle. niklas som vi åkte ner till stockholm med och nu även hem orkade inte köra över natten och sen körde vi även fast med bilden och släpet. vi fick gå till stugan i regnet och när vi kommit in var det iskallt där inne. jag vill aldrig mer vara med om det, dock var det ett äventyr i sig bara det! och imorse när jag vaknade hade niklas varit och handlat frukost, mackor och juice. frukost på sängen är väl bland det bästa som finns?

..nu måste jag gå och göra mig någonting att äta. håller på att dör av hunger och törst! stugan hade inte ens vattenkran utan endast ett tomt kylskåp och en spisplatta. fattar ni grejen? eller så är det bara jag som inte tål landet, haha, puss


simone och jag under studentveckan
(nu är vi hemma igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0