burlesque

publicerat: 2011-06-23 » 19:22:30
har legat helt död i sängen tills nu, men jag kände att jag var tvungen att ta mig i kragen och logga in på datorn för att visa att jag lever. jag gör verkligen allt jag kan för att bli så frisk som möjligt till imorgon. jag vill ju inte vara den enda i hela världens som inte firar midsommarafton liksom. på lördag ska jag dock bara umgås med pappa, iallafall under eftermiddagen för då ska vi åka och spela bilbingo. det måste väl vara bland det mysigaste man kan göra tillsammans med familjen? bara sitta tillsammans och hoppas på att någon ska få vinna. och när någon vinner, vad glad alla blir för varandras skull. dock är det ju inte alltid man vinner men på lördag.. då tänkte jag vinna!

kvällen ska jag spendera tillsammans med pappa och min lillasyster, kolla på någon bra film och äta banan med glass. ibland är det så skönt att fortfarande bo kvar hemma och bara få vara barn. eller är det bara jag som tycker det? haha

såg förresten den rätt nya filmen med christina aguilera och cher (burlesque) och den var skitbra! verkligen en film jag kan rekomendera för er som tycker om musik och romantik! den liknar coyote ugly för er som har sett den. hur bra som helst, så, ladda ner den nu. under tiden den laddas ner hinner du springa på ica och köpa plockgodis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0