celebrity fever

publicerat: 2011-06-09 » 00:00:14
nu har jag precis kollat klart på filmen som min lillasyster har peppat mig att se i så otroligt många veckor nu, om det inte till och med är månader.. iallafall så såg jag justin biebers film never say never och den var verkligen sevärd. han är ju världens sötaste! haha! tror nog alla får lite bieber fever efter denna film. jag är smittad för ikväll iallafall.

..så för er som inte har sett den, kolla in den.
nu ska jag snart sova så att jag orkar upp imorgon. måste bara byta om och sminka av mig. haha "sminka av mig" kan man säga så? fan vad fult det lät! haha aja, min svenska har nog aldrig varit riktigt riktig någonsin ändå så. nu ska jag sminka av mig, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0