clothing brings happiness for sure

publicerat: 2011-06-14 » 18:29:44
nu ska jag strax äta middag i och med att vi åt sushi klockan 2 idag, direkt efter att vi varit på arbetsförmedlingen. ida (medin) följde med mig dit, skönt med sällskap ibland! och efter vi ätit den extremt goda lunchen mötte vi upp ida (olsson) och gick en runda på stan i och med att pappa inte skulle hinna det.

men det var ju nästan mer värt att han inte kunde gå, för då var det ju bara att plocka vad man ville och be honom betala nu när jag kommit hem? eller? haha! inte riktigt. sen fanns det inte så mycket som jag hoppats på, men jag hittade iallafall ett par jeans och två linnen. perfekt nu i sommar!


rut m.fl 399:-




gina tricot 249:-


rut m.fl 129:-
(snygga tapeter eller? senaste modet!! haha)

efter stan gick vi hem till mig och jag satte alla oss i städning, eller ja.. vi rensade ur min garderob! dom hade ju tur i och med att dom plockade en varsin påse full med tröjor och byxor med sig hem, hihi.

nu ska jag som sagt äta, sen ska jag upp till mamma och hjälpa henne att packa upp allting. efter det är det bara att skynda sig tillbaka och packa inför stockholm för imorgon åker vi, runt lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0