cranberry weeks

publicerat: 2011-06-24 » 11:41:14
glad midsommar alla fina vänner! hoppas ni får en fantastiskt fin och rolig dag
här i östersund kunde inte vädret tajma in mer fel.. vi har 7 grader och spöregn, så det går ju liksom inte att sitta ute och äta sill och potatis, eller göra en massa utomhuslekar osv.

jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag eller hur jag egentligen ska fira. i och med att midsommar bara är en gång om år så är det klart jag vill fira, men min hosta är fortfarande kvar och idag vaknade jag upp av att jag hade världens värk i magen. en gång i månaden är det samma sak, år ut och år in. faaaaan, det gör verkligen så ont att jag typ skulle kunna sluta andas. är det någon som har några tips på värktabletter som faktiskt fungerar? alvedon är uteslutet i och med att det är helt värdelöst, iprenen hjälpte inte den här gången i och med att smärtan är för stark. usch! aja, nog pratat om det.. haha

det kan hända att jag följer med pappa på bilbingo ikväll oxå. imorgon är det helt bestämt att jag ska med iallafall. vill dock träffa min älskade rebecka innan hon åker till utlandet imorgon, men om jag har så ont som jag har nu kommer jag inte kunna göra någotning annat än att bara ligga i sängen. håll tummarna för att det snart går över! återkommer när jag mår bättre som sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0