day eight - something i hate

publicerat: 2011-06-03 » 18:01:12
hatar är ett så otroligt starkt ord, ett ord som jag inte vill använda. men jag är livrädd för råttor och möss! jag blir stel i hela kroppen när jag ser dom. jag skriker och gråter, hoppas och hyperventilerar.. jag vet inte varför jag är det? men det är väl som dom flesta min spindlar eller ormar bara det att jag är livrädd för dessa djur istället. dom är så äckliga och bär på sjukdomar? deras svansar är sjukt äckliga? nä gud! jag skulle kunna prata om det här hur länge som helst, men det vill jag inte. jag ryser nu bara jag pratar om det och måste lägga upp fötterna på stolen nu, haha. jag är verkligen rädd, så.. om jag måste hata någonting så är det nog dessa djur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0