day eleven - my siblings

publicerat: 2011-06-07 » 22:54:07
jag har en lillasyster som är 1 år och 9 månader yngre än vad jag är, som heter elin. haha, ja, och vad ska jag berätta? vi har bråkat största delen utav våran uppväxt tillsammans i och med att vi alltid har varit så sjukt olika varandra. jag har alltid varit en flickflicka och elin en pojkflicka. hon ville vara emil medan jag ville vara madicken osv. ni förstår ju själva? vi bråkar än idag fortfarande ganska ofta men nu går det fortare över och vi uppskattar varandra oxå! jag älskar min lillasyster mer än allt oavsett om vi skulle bråka dag som natt eller ingenting alls. hon är ändå den jag kan förlita mig på i alla lägen! syskon är någonting man ska vara rädd om och uppskatta hela tiden, vilket jag absolut gör!


från när vi var i bulgarien


elin och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0