day seventeen - my favorite memory

publicerat: 2011-06-13 » 22:54:21
jag har så många otroligt fina minnen som jag inte skulle byta ut mot någonting i världen så det är så otroligt svårt att välja ut just ett, men jag tar ett utav dom starkaste och finaste jag har..

jag älskar att träffa nya människor och att äventyra. att prova på nya saker, att lära mig nya saker och att upptäcka nya ställen. och förra sommaren och mitt sista sommarlov var verkligen helt fantastiskt! jag fick uppleva så mycket roligt och så mycket nytt. jag lärde känna så mycket fina människor och en utav dom är robin, han är verkligen en fin människa och en utav dom snällaste jag känner förmodligen!

ett minne jag har ifrån i somras är ett minne ifrån robin, när han och jag skulle äta sushi på ett ställe av stockholm som jag aldrig förut hade varit på. det var en otroligt fin eftermiddag/kväll, solen var så himla varm och det var helt vindstilla. han hade bett mig att ta med mig badkläder oxå och jag fattade ingenting. först satt vi på en jätte liten uteservering och åt våran mat, pratade och skrattade så som vi alltid gör. han är så otroligt rolig och har verkligen en charm som få har! haha! efter det gick vi ner till en lång brygga vid vattnet och då fattade jag direkt. men det var så himla högt ifrån bryggan och ner till vattnet och jag som är höjdrädd. men han bara dök i och jag kunde ju inte vara sämre liksom, så vi bara badade och hade en sjukt härlig kväll. vi låg och soltorkade i timmar innan vi åkte hem. det som gör det minnet så starkt var nog just att det var den tiden och platsen, och att det var just då. med honom. jag vet inte hur jag skulle kunna förklara det bättre. men ni kan ju tänka er själva! det perfekta vädret, en av dom finaste vännerna och att göra det jag älskar (bada och sola samt sushi)


jag som står ovenpå natta (förra sommaren) på eriksdalsbadet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0