day sixteen - my day

publicerat: 2011-06-13 » 14:05:38
igår låg jag helt död framför filmer hela dagen, precis vad jag tänker göra även idag. hade så otroligt ont i fötterna igår. dom var lite svullna.. men idag tänker jag göra det bara för att det är skit dåligt väder ute!

jag borde ha varit på arbetsförmedlingen idag men icke, jag tog mig verkligen inte upp. så jag får gå dit imorgon istället, för jag måste dit innan torsdag. då ska jag tillbaka på navigatorcentrum och grejer. aja, nu ska jag passa på att göra gårdagens inlägg......




dag sexton - min dag
min dag? vad tusan är min dag? har suttit och försökt komma på någonting att skriva här men det står alldeles stilla. min dag.. är det min födelsedag eller vad är det? en dag som bara är svinbra rakt igenom? eller är det bara idag liksom?

är det min dag idag som jag ska berätta om så kommer den inte bli speciellt intressant, kolla på film!
jaja, det här gick ändå inge bra. jag struntar i att försöka göra det bättre än såhär. hihi puss

bilden är tagen 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0