day twenty - this month

publicerat: 2011-06-17 » 11:51:36
den här månaden är den allra första sedan jag gick ut skolan. det är nu som vuxenlivet har börjat, trots det att jag inte känner mig speciellt vuxen ännu. i och med att jag är ledig den här månaden och inte har något jobb eller så så är ju mitt liv som vilken annan tonåring som helst? jag anser att det är viktigt med vila. jag måste få vila och känna efter vad jag vill göra innan jag börjar med något jobb eller innan jag börjar att plugga vidare. den här månaden är semester och ledighet! (..eller arbetslöshet?? hehe) det är bara hålla tummarna för att det fina vädret ska komma tillbaka oavsett vart i världens jag befinner mig, det börjar bli kallt liksom..

juni är bra, juni är bäst
juni är inget annat än fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0